קידום עסקים קטנים

מפני שאינטרנט היום הופך לאמצעי תקשורת עיקרי – קידום עסקים קטנים אמורים לכלול ברוב המקרים: קידום אתרים במנוע חיפוש וניהול דף עסקי ברשתות סוציאליות. בעל עסק קטן בהרבה מקרים לא יכול להרשות לעצמו להעסיק עובד מיוחד  ליחסי הציבור – זו עלולה להיות הוצאה לא משתלמת. לעסק קטן תמיד כדאי יותר לפנות לחברה חיצונית. יתרונות הפנייה לOutsourse– עלות נמוכה משמעותית, איכות העבודה ואחריות על התוצאות (למשל בקידום האורגני בגוגל).

קידום אורגני ככלי מועדף ליחסי ציבור של עסק קטן

הצלחה לטווח ארוך

כעבור כמה חודשים של עבודה כשמשיגים את המטרה ומגיעים לתוצאות ראשונות בגוגל – מקום זה נשמר לתקופה ארוכה יחסית. קידום אתרים אורגני בגוגל מספק לעסק קטן ביטחון תעסוקתי וכלכלי אמיתי.

עלויות יחסית נמוכות

זה רק נשמע מפחיד, יקר ולא בטוח. אם להשוות את המחיר של קידום האורגני לעלויות הפרסום PPC  – קידום אורגני  בדרך כלל עולה פחות ומשתלם יותר לעסק קטן.

רושם חיובי

אתר שנמצא בתוצאות ראשונות של גוגל – משדר עוצמה, ביטחון וסמכות. עובדה מוכחת – אנשים מעדיפים את התוצאות האורגניות לעומת  מודעות הפרסום בגוגל – למרות שהן נראות מאוד דומה.

לא, זה לא לוקח שנים

אנשים נרתעים מרכישת קידום האורגני מפני שקיימת דעה שהשגת מטרות SEO לוקחת הרבה מאוד זמן. כן, אם האתר טרי ורק עכשיו נבנה עם תחרות גבוהה ולא מותג בפני עצמו – יקח כחצי שנה לקדם אותו לנראות בגוגל. אבל שווה מאוד להשיג את המטרה. כי כשתגיעו לשם– תוכלו להינות מלקוחות חדשים לטווח ארוך.

מה עם הפייסבוק לעסקים קטנים?

הכרות עם הברנד

ניהול נכון של עמוד העסקי בפייסבוק יוצר הכרות עם הברנד בקרב לקוחות פוטנציאליים ברשת חברתית זו.

היקף חשיפה רחב

לעסקים קטנים מדיה חברתית מאפשרת להגיע לקהל יעד רחב מאוד.  פייסבוק מאפשרת להגיע לחשיפה נרחבת בעלות יחסית נמוכה.

ושוב -  עלויות נמוכות

פייסבוק נותנת אפשרות לעסקים קטנים לפרסם מודעות ממוקדות במחירים נמוכים יחסית. כמו כן, פרסום זה יכול להיות עם האפשרויות מיקוד כמו: לפי אזור גיאוגרפי, גיל, מין, מצב משפחתי, תחומי עניין ועוד.

דרך נוספת לעסקים קטנים לקדם את עצמם – לפנות לייעוץ לעסקים קטנים באינטרנט. ככה תוכלו לשלם חד פעמית על הייעוץ ולהמשיך לעבוד ולקדם את העסק שלכם לבד.

ורה ריף

קידום עסקים באינטרנט iwebsite