למה כל עסק צריך לקדם את האתר שלו בגוגל?

כיום בישראל 97 אחוז מהישראלים משתמשים בגוגל כמנוע החיפוש הראשי שלכם, זאת אומרת אם אתה לא מופיע בגוגל אתה פשוט לא קיים מבחינתם. משתמשים רבים מחפשים בגוגל שירותים ומוצרים והאתרים המקודמים בעמוד הראשון נותנים להם מידע ראשוני חשוב מאיפה לרכוש את השירות או המוצר שאתה גם מציע.

אז למה להשקיע בקידום האתר?

משתמשים רבים שלא מכירים את העסק שלך מחפשים את השירות שאתה מציע מבלי לדעת שאתה יכול לספק לך אותם, אם תדורג במקומות גבוהים במנוע החיפוש במילות מפתח רלוונטיות, הדבר יביא לך לקוחות חדשים לעסק שלא יכלו להגיע אלייך בשום דרך אחרת. כי אם אתה לא היית מופיע במקומות גבוהים אז המתחרים שלך כן והלקוחות שיכלו להיות שלך עכשיו הם אצל המתחרה.

דבר שני, השקעה בקידום האתר נותנת לעסק מעיין מומחיות מסויימת לתחום העיסוק של העסק. כאשר האתר שלך מופיע במקומות הראשונים בביטויים שונים בתחום העסק, הגולשים מבינים שהם גוגל דירג אותך במקום הראשון כנראה אתה יותר טוב מכל השאר וזה משפר את המוניטין ואת המיתוג של העסק שלך שהם דברים יקרים מאוד להשיג ותוכל להשיג אותם במחיר שכל עסק יכול להוציא על פרסום האתר והבאת לקוחות חדשים.

האם חייבים מומחה בקידום אתרים?

התשובה חד משמעית כן, גוגל משנה לעיתים תקופות את האלגוריתמים במנוע החיפוש על מנת לשפר את הדירוג וכדי לקדם בצורה נכונה וטובה צריך לקרוא המון חומר ולהיות מעודכן באופן תמידי וכמובן שצריך ניסיון בתחום. כמו שאתה יודע שאתה תעשה עבודה הרבה יותר טובה מאדם שלא מתמצא בתחום שלך אז אותו דבר בתחום קידום האתרים.

הרבה עסקים עושים את הטעות הזאת, שמנסים לחסוך בהוצאות העסק ולבסוף הם פוגעים בעסק בגלל שרוב הזמן הם עושים את הקידום האתר ולא את עבודת העסק עצמו. אני מאמין גדול בכך שכל אדם צריך להתעסק במה שהוא יודע וטוב בו ולתת לבעלי מקצוע לעשות את העבודה שלהם.

לסיכום, בשנת 2013 קידום האתרים הוא אפיק שיווק מרכזי של בעלי עסקים קטנים וגדולים על מנת לגייס לקוחות חדשים לעסק ואת העבודה הזאת מומלץ לבצע ע"י מומחה קידום אתרים עם ניסיון וידע רחב בתחום.

Tags: